torsdag 6 december 2012

Julkort nr.12

Nu går det lite trögt på julkortsfronten.
Innan jag "upptäckte" scrapbooking broderade jag mycket, och just nu har jag fallit in i en ny broderiperiod.
Jag håller på med en tavla som det är mycket jobb på, men nu börjar den bli färdig.
Visar den här när den är klar!

Julkort nr.12 ser i alla fall ut såhär:

(Blev tyvärr ett blekt foto. Svårt att hitta bra ljus att fota den här årstiden.)
Knappen i övre högra hörnet är en brads köpt på Panduro för bra länge sedan.
Hamstrade upp ett lager, vilket jag är glad för, eftersom jag tycker att dom är jättesnygga.


Kramar från Elisabet.

10 kommentarer:

  1. Ursnyggt! Jag älskar också att brodera, har hållit på med världens snyggaste och största tavla i hur många år som helst (Tror den är ca 1*0,5 meter). Men jag har tyvärr inte tid för det, men jag lääääängtar till den dagen jag har tid igen!
    Ha en underbar dag, kram!

    SvaraRadera
  2. ÅHH detta är verkligen supervackert julkort :)

    Ja innan jag hittade scrappen så broderade jag ju också alltid, men nu så är det bara scrapp som gäller :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort, motivet är så sött :) Önskar dej en bra dag.kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Jättefint med de ljusa färgerna! Och jättegullig bild.
    Broderandet borde jag ta upp igen. Broderade massa förr, men det la jag ner när jag började med scrapbookingen. Jag har för många hobbies helt enkelt...
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det svårt att fota nu, men jag tycker deeta se bra ut! Länge, länge sedan jag broderade.

    SvaraRadera
  6. Härligt kort i vackra färger!

    SvaraRadera
  7. Jättefint julkort fina färger och en mycket söt bild snyggt med ripsbandet bakom
    Ha en skön andra avent i morgon
    Kram Mona

    SvaraRadera
  8. Å vad roligt att du är klar med tavlan, så vi får se lite scrap här igen ;)
    Ditt kort blev superfint, blev så inspirerad av det så jag tror jag ska lifta upplägget.
    Hoppas det är OK.
    Kram och hoppas du får en fin andra advent.

    SvaraRadera
  9. Åååh ett su ljuvligt kort med ett så sött motiv! Det blev jag riktigt avundsjuk på!!
    Visst är det roligt att brodera, men det var länge sen för mig. Stickar och virkar gör jag däremot alltid - Det går ju bra framför TVn ;-)
    Ha det gott! Kram!!

    SvaraRadera
  10. Jättefint kort med gulligt motiv.

    SvaraRadera